הצעירים בורחים לסנאפצ'ט, ופייסבוק משיבה מלחמה

בעקבות הצלחת סנאפצ'ט בקרב בני נוער, משיקה פייסבוק פיצ'רים חדשים ומנסה ולשחזר את הימים שקדמו להצטרפות הוריהם לרשת החברתית. קהל היעד מסרב להתרגש

רות פרל בהריר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רות פרל בהריר

"את בת 34? את כמעט בגיל של אמא שלי", אומרת לי סנדרה יוסופוב, בת 18 מתל אביב, משתמשת כבדה בסנאפצ'ט. למי שעדיין לא מכיר, מדובר באפליקציה שמאפשרת למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים זמניים שנמחקים לאחר 24 שעות. את התכנים מלווים, פעמים רבות, פילטרים צבעוניים או איורים כמו קשתות בענן או אפים של כלבים. כמו רבים מחבריה, יוסופוב, בלוגרית באתר "Maveze Under 20", מרבה לחלוק סרטונים באמצעות האפליקציה. "אני מעלה מלא בבת אחת", היא אומרת, "נגיד הייתי בסופרלנד עם אחי הקטן אז פרסמתי אולי איזה 15 סרטונים. אני במתקן — אני מצלמת. חם לי — אני כותבת שחם".

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ