בסנאפצ'ט אין יחס מיוחד לסלבריטאים. להיפך, אפילו

בעוד שרשתות חברתיות אחרות משתמשות בשחקנים, מוזיקאים ופוליטיקאים כדי למשוך משתמשים, סנאפצ'ט מקשה על קידום עצמי ופרסום סמוי

קייטי בנר וסאפנה מאהשווארי, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קייטי בנר וסאפנה מאהשווארי, ניו יורק טיימס

המוזיקאי ג'יי שון ביקר במשרדים הראשיים של יוטיוב, פייסבוק וטוויטר. אנשי אינסטגרם פנו אליו ולימדו אותו מתי הזמן הטוב ביותר לפרסם תמונות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. אבל מרשת חברתית אחת לא הגיעה אליו שום פנייה, אף שהוא מרבה להשתמש באפליקציה ומעלה בה קטעים ספונטניים מחייו: סנאפצ'ט. "בכל הנוגע לסלבריטאים, סנאפצ'ט שונה מאינסטגרם ומטוויטר", אומר שון, שלהיטו הגדול ביותר היה השיר "Down", שמשתתף בו גם זמר ההיפ־הופ ליל ויין. 472 אלף איש עוקבים אחרי שון באינסטגרם, אבל לדבריו הוא אינו יודע כמה עוקבים אחריו בסנאפצ'ט משום שהחברה אינה חושפת את המידע הזה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ