בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הנייר סופג הכל

קמפיין חדש של איקאה: השתיני על המודעה שלנו וקבלי הנחה

ענקית הרהיטים קוראת לנשים בהריון להשתין על מודעת פרסומת כדי לקבל הנחה על עריסה לתינוק. הטכנולוגיה דומה לזו של בדיקת הריון ביתית

4תגובות

איקאה מבקשת מלקוחות להשתין על מודעת פרסומת שלה. לא, זאת לא בדיחה, זה הקמפיין החדש של ענקית הרהיטים השוודית, שמציעה הנחה לנשים בהריון על עריסות לתינוק – בתנאי שישתינו על המודעה. אם את אכן בהריון, ההנחה תתגלה הודות לטכנולוגיה דומה לזו שקיימת בבדיקות הריון ביתיות. "אם תשתיני על המודעה הזו - חייך עשויים להשתנות", כתוב בפרסומת. "המודעה הזו היא גם בדיקת הריון. השתיני על האזור המסומן וחכי מספר רגעים. אם את בהריון - תזכי להפתעה ממש כאן על גבי המודעה". האתר "Adweek" דיווח כי סוכנות הפרסום של איקאה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו