הנייר סופג הכל |

קמפיין חדש של איקאה: השתיני על המודעה שלנו וקבלי הנחה

ענקית הרהיטים קוראת לנשים בהריון להשתין על מודעת פרסומת כדי לקבל הנחה על עריסה לתינוק. הטכנולוגיה דומה לזו של בדיקת הריון ביתית

שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין

איקאה מבקשת מלקוחות להשתין על מודעת פרסומת שלה. לא, זאת לא בדיחה, זה הקמפיין החדש של ענקית הרהיטים השוודית, שמציעה הנחה לנשים בהריון על עריסות לתינוק – בתנאי שישתינו על המודעה. אם את אכן בהריון, ההנחה תתגלה הודות לטכנולוגיה דומה לזו שקיימת בבדיקות הריון ביתיות.

"אם תשתיני על המודעה הזו - חייך עשויים להשתנות", כתוב בפרסומת. "המודעה הזו היא גם בדיקת הריון. השתיני על האזור המסומן וחכי מספר רגעים. אם את בהריון - תזכי להפתעה ממש כאן על גבי המודעה". האתר "Adweek" דיווח כי סוכנות הפרסום של איקאה, "Åkestam Holst", אחראית לקמפיין המשונה, שפורסם במגזין הנשים השוודי "Amelia". 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ