הנייר סופג הכל

קמפיין חדש של איקאה: השתיני על המודעה שלנו וקבלי הנחה

ענקית הרהיטים קוראת לנשים בהריון להשתין על מודעת פרסומת כדי לקבל הנחה על עריסה לתינוק. הטכנולוגיה דומה לזו של בדיקת הריון ביתית

שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירה מייקין - צרובה
שירה מייקין

איקאה מבקשת מלקוחות להשתין על מודעת פרסומת שלה. לא, זאת לא בדיחה, זה הקמפיין החדש של ענקית הרהיטים השוודית, שמציעה הנחה לנשים בהריון על עריסות לתינוק – בתנאי שישתינו על המודעה. אם את אכן בהריון, ההנחה תתגלה הודות לטכנולוגיה דומה לזו שקיימת בבדיקות הריון ביתיות.

"אם תשתיני על המודעה הזו - חייך עשויים להשתנות", כתוב בפרסומת. "המודעה הזו היא גם בדיקת הריון. השתיני על האזור המסומן וחכי מספר רגעים. אם את בהריון - תזכי להפתעה ממש כאן על גבי המודעה". האתר "Adweek" דיווח כי סוכנות הפרסום של איקאה, "Åkestam Holst", אחראית לקמפיין המשונה, שפורסם במגזין הנשים השוודי "Amelia". 

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ