הוויסקי של בוב דילן מתדפק על שערי גן עדן

אחרי הטקילה של ג'ורג' קלוני והשמפניה של ג'יי־זי — גם בוב דילן ימכור מותג משקאות חריפים על שמו, שייקרא, בטח ניחשתם, "Heaven's Door Spirits". איך עיכב הנובל בספרות את המיזם, ולמה הזמר ממש לא חושש לאכזב את מעריציו

בן סיסאריו, ניו יורק טיימס
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
בן סיסאריו, ניו יורק טיימס

בשלהי 2015 צץ שם בלתי צפוי בדיווחים על תעשיית המשקאות החריפים: בוב דילן. הוגשה בקשה בשמו לזכויות קניין על המונח "בוטלג ויסקי". אחד האנשים שעינם צדה את החדשות האלה היה מארק בושאלה, בן 52, מעריץ ותיק של דילן ויזם בתחום האלכוהול, שמותג הוויסקי שלו, Angel's Envy, נמכר זמן קצר קודם לכן ב–150 מיליון דולר. בושאלה אומר שבילה שבועות ב"עיסוק אובססיבי בשאלה מה ויסקי של דילן יכול להיות".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ