חדש על המדף: נר בניחוח עוף מטוגן

רשת KFC בניו זילנד השיקה תחרות לעוקביה באינסטגרם: הציעו לנו את פריט המרצ'נדייז המקורי ביותר. הפרס לזוכים המאושרים יצירתי למדי

"הארץ"
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
"הארץ"

"האם יש דרך טובה יותר להאיר את לילותיכם מזאת?", נשאלה השאלה הרטורית בחשבון האינסטגרם של KFC בניו זילנד. המשך המשפט חשף את התשובה ההגיונית היחידה – נר ריחני בניחוח עוף מטוגן, כמובן.

כחלק מקמפיין לקידום לוח השנה שלה, שייצא לאור בחג המולד הקרוב, יזמה בסוף השבוע רשת המזללות תחרות בין עוקביה ברשת החברתית: מי שיציעו את פריטי המרצ'נדייז המקוריים ביותר, יזכו בנר היוקרתי, שנרקח מלא פחות מ-11 עשבי תיבול.

בין ההצעות היצירתיות די למנות שפתון נגד שפתיים יבשות בטעם עוף ומטהר אוויר לרכב. הזוכים המאושרים יוכרזו בימים הקרובים. למרבה הצער, מעבר לפריטים שיוחלקו בתחרות, הנר שימלא כל בית בארומה משכרת של שמן עמוק לא יימכר לציבור הרחב.

אין זו הפעם הראשונה ש-KFC משיקה מוצר לא צפוי. מוקדם יותר השנה השיקה הרשת קרם הגנה מפני השמש, אף הוא בריח עוף מטוגן. "קרם הגנה תמיד מריח כמו קרם הגנה", אמר אז מנהל השיווק של KFC, קווין הוצ'מן, ל"ביזנס אינסיידר". "אז חשבנו ­למה לא עוף מטוגן? הריחות האלו תמיד מעוררים זיכרונות".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ