לחצו סולמית: כולם מנצלים את ההאשטאג בשביל לעשות כסף

תעשיית המוזיקה, האופנה, עולם ההוצאה לאור והקולנוע - כולם מנסים לאמץ את הז'רגון של דור הרשתות החברתיות לטובת המכירות. אלא שהשימוש בתגיות האשטאג או במלה "YOLO" עלול לשדר בעיקר נואשוּת

מריסה מלצר
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מריסה מלצר
ניו יורק טיימס

כשאלכס פול ואנדרו טאגרט, צמד אמני מוזיקה אלקטרונית הידוע בשם צ'יינסמוקרס (מעשנים בשרשרת), חיברו את השירים לאלבומם האחרון, הם ניסו למצוא משפטים קליטים שמתאימים לצאת מפיה של אשה חובבת חיי לילה. "חשבנו על המשפט 'אני רוצה לצלם סלפי'", אומר פול.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ