הצעירים בורחים לסנאפצ'ט, ופייסבוק משיבה מלחמה
בעקבות הצלחת סנאפצ'ט בקרב בני נוער, משיקה פייסבוק פיצ'רים חדשים ומנסה ולשחזר את הימים שקדמו להצטרפות הוריהם לרשת החברתית. קהל היעד מסרב להתרגש
"את בת 34? את כמעט בגיל של אמא שלי", אומרת לי סנדרה יוסופוב, בת 18 מתל אביב, משתמשת כבדה בסנאפצ'ט. למי שעדיין לא מכיר, מדובר באפליקציה שמאפשרת למשתמשים להעלות תמונות וסרטונים זמניים שנמחקים לאחר 24 שעות. את התכנים מלווים, פעמים רבות, פילטרים צבעוניים או איורים כמו קשתות בענן או אפים של כלבים. כמו רבים מחבריה, יוסופוב, בלוגרית באתר "Maveze Under 20", מרבה לחלוק סרטונים באמצעות האפליקציה. "אני מעלה מלא בבת אחת", היא אומרת, "נגיד הייתי בסופרלנד עם אחי הקטן אז פרסמתי אולי איזה 15 סרטונים. אני במתקן — אני מצלמת. חם לי — אני כותבת שחם".
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
כתבות מומלצות

נתניהו כבר ניצח בקרב על היהדות, וזה ישמש אותו היטב בבחירות
"אני לא גולה פוליטית, אני פרחה פוליטית"

בארה"ב תומכים בחופש, עד שזה מגיע לגוף האישה

גם מפלגות המרכז-שמאל רוצות לפגוע בחופש העיתונות
