איך הצליחו סופרים ישראלים אנונימיים להיכנס לרשימות רבי המכר של אמזון

סופרים ישראלים לא מוכרים השתחלו באחרונה לרשימות רבי המכר של אמזון. מי עוזר להם להגיע לשם, ועד כמה מעידה הרשימה על הצלחה ספרותית אמיתית?

גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

מי שייכנס לדף הפייסבוק של ebook-pro ייתקל בפרסומים נרגשים של גולשים ששמותיהם אנונימיים לרוב, המספרים על הצלחה ספרותית כבירה. למשל דנה לוי אלגרוד, סופרת המתמחה בספרות רומנטית־אירוטית, שספרה המתורגם לאנגלית "The Passion to Survive" (יצא בארץ כספר אלקטרוני בשם "התשוקה לשרוד") דורג בפסגת הקטגוריה "רומנטיקה אירוטית" באמזון. או ירון רשף, איש עסקים וסופר שסיפר בהתרגשות כיצד ספרו "Out Of the SHOEBOX", שיצא בהוצאה עצמית בארץ ב-2014 בשם "מחוץ לקופסת הנעליים", דורג במקום ה-31 ברשימת 100 הנמכרים של אמזון ובמקום הראשון בסוגות "יהדות" ו"ביוגרפיה". אז מה השירות שמעניקה ebook-pro לסופרים האלה, ואיך עובדת השיטה? ויותר מזה, האם הכניסה לרשימות רבי המכר של אמזון אומרת משהו אמיתי על הצלחה?

תגובות