בגופות אני מבינה: הציירת שעברה מאמנות עירום פרובוקטיבית לכתיבת סיפורים מהמכון הפתולוגי - ספרות - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בגופות אני מבינה: הציירת שעברה מאמנות עירום פרובוקטיבית לכתיבת סיפורים מהמכון הפתולוגי

לכתבה
רינת שניידובר. "קירבה למוות יכולה לעשות תיאבון. יחד עם הכאב והבלבול בא הצורך לשתות ולאכול מלא" מוטי מילרוד

את ההשראה לספרה החדש, "ממלאת מקום", קיבלה רינת שניידובר מעבודתה במכון לרפואה משפטית, ובמרכז הרומן התאהבות של הגיבורה באשה מתה הדומה לה. למה מאסה הסופרת בקריירה כאמנית ומדוע יצרה תערוכה על מבקרת האמנות גליה יהב?

2תגובות

לפני כארבע שנים צעדה לראשונה רינת שניידובר בשערי המכון לרפואה משפטית. היא הגיעה עקרונית לראיון עבודה, אבל לרגע לא התכוונה להתקבל. אלו היו ימים של שפל כלכלי עבורה: הקריירה שלה כאמנית לא פירנסה אותה, את הספרות החליטה לזנוח בכעס אחרי שלא מצאה מו"ל לספר השני שכתבה, והיא הרגישה שכנראה תשתעמם למוות אם תמשיך לצלם לפרנסתה כריות פרחוניות עבור מעצבי פנים. אלא שהמרחק בין צורך כלכלי ובין עבודה מסודרת, עם שעון נוכחות ושעות קבועות, ועוד במכון הפתולוגי, נראה לה בלתי ניתן לגישור. היא הגיעה, היא מספרת, כי היתה סקרנית. סקרנות חיכתה גם בצד השני. אחרי הכל, לא מעט צלמים הגיעו לראיון ונמלטו מיד, הריח והמראות באמת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון

הרשמה לניוזלטר

מה קראתם השבוע? הירשמו עכשיו לדיוור הארץ ספרים

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות