שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

יום אחד קם מרצה לספרות ומגלה שהוא אשה מתפקעת מתשוקה

מאז יצא ספרו החדש של מתן חרמוני, "שפילפוגל שפילפוגל", הבאז סביבו הולך ומתעצם, ובצדק. בראיון הוא מספר למה חשוב לבעוט בכל מה שחשוב ואיך השפיעו גירושיו מהסופרת תמר מרין על הכתיבה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מתן חרמוני. ספרו החדש כתוב בסגנון וטכניקה שהם קוקטייל בין מחקר אקדמי למעשייה חסידית
מתן חרמוני. ספרו החדש כתוב בסגנון וטכניקה שהם קוקטייל בין מחקר אקדמי למעשייה חסידיתצילום: מגד גוזני
גילי איזיקוביץ
גילי איזיקוביץ

בוקר אחד מתעורר ד"ר יהושע רדלר ומגלה שאיכשהו, במהלך הלילה, הפך מגבר כבן 40 לאשה. רדלר, ד"ר לספרות, לא היה טרנסג'נדר ושום סיפור על זהות כבושה שמתבררת באיחור לא מסתתר כאן מתחת לפני השטח. המצב פשוט מאוד: בוקר אחד, להבדיל אלפי הבדלות ממה שקרה לגרגור סמסא, הוא קם והנה הוא אשה. ומכיוון שהמטאמורפוזה קרתה לו בתקופה רגישה, בלב הדיונים הסופיים האם להוציא לאור את עבודת הדוקטורט שלו, כלומר שלה, כספר. לו, כלומר לה, וגם לכל הסובבים אותה, אין זמן להתייחס לשינוי. זהו משפט חצי נכון, מפני שברגע שיהושע הופך ליהודית — אשה שלמה ואפילו מושכת — עולם שלם של חשקים ותשוקות, אפשרויות מיניות והתנהגויות משונות, נפתח בפניה. המחלקה לספרות באוניברסיטה, זירת קרב בין טורפים המתחרים עד חורמה על משרות וקביעות, תקציבים וג'ובים בחו"ל — נטענת חשמל מיני מיוחד.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ