שרון קנטור כתבה סיפור על פרסומאי שהצמיח זנב. אז איך זה מתחבר לעשייה האקטיביסטית שלה?

היא רוקרית, שדרנית, עיתונאית, תסריטאית, חוקרת תרבות, מבקרת ספרים, ובכל הפלטפורמות היא נלחמת בתרבות הצריכה, במזהמי הסביבה, בעריצות הפרסום. עכשיו, בספר ביכורים, היא מטפלת בנושאים האלה דרך גיבור קופירייטר שמצמיח זנב ומצליח להפכו ממבוכה למותג. שרון קנטור מדברת על הסתירה שבין להתנגד למערכת ולעבוד בה, על המשיכה לפרימיטיבי בעולם דיגיטלי, ועל שובו של התחת

נטע הלפרין
נטע הלפרין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

 שרון קנטור. 
מצולמת בסופרמרקט
שרון קנטור. אגו של מוזיקאי גדול פחות מנופח מאגו של משורר קטן צילום: אורית פניני
נטע הלפרין
נטע הלפרין

רוצים תקציר של הכתבה?

שרון קנטור לא היתה מודה בכך, אבל היא היתה מעדיפה שהראיון הזה, איכשהו, היה מתבטל. לא באופן שיגרום אי נעימות, חלילה. אלא שפשוט יתמוסס מעצמו, יתאבך בעשן התזזיתי של היום. להגנתה ייאמר שעושה רושם שכל יום שלה הוא יום למתקדמים: מהופעה להקלטה, לפגישות שנמשכות עד כמעט חצות ורק לאחריהן היא תשוב להונדה שלה, רכב שמשמש גם כארון, ארגז כלים וספרייה, ותפתח במסע לביתה בפרדס חנה-כרכור.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ