בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

40 שנה למלחמת יום הכיפורים

מה פשר ההילולה שהתחוללה רגע לפני המלחמה?

מתירנות מינית, תענוגות קולינריים, נערות זוהר ומיליטריזם: המציאות הישראלית ערב המלחמה משתקפת מעל גבי “העולם הזה” ומפי גיבורי התקופה כימי פומפיי האחרונים, רגע נדיר שבו החיים בארץ נראו כגן עדן משגשג, רגע לפני שהכל התנפץ

49תגובות

הפרשה התפוצצה בתחילת מארס 1973, אבל כמה חודשים לפני כן כבר עמד המיזם העסקי, שדווקא נראה בהתחלה כמו הימור בטוח, בסכנה. בכל מקרה, הכותרת ב"העולם הזה" לא השאירה מקום לדמיון: "משה דיין נגד משה דיין", היא בישרה, "הקרב על הבושם". במרכז העמוד כיכבו הבקבוק והתווית של אפטר שייב ומי קולון "משה דיין", שיצאו לשוק רק כמה חודשים קודם לכן. כיאה לשם שעליו, היה הבקבוק מחוטב בקווים גבריים, על התווית צדודית מוכרת והסלוגן, "שם בלתי נשכח", מעטר אותם. אם כותרת הכתבה לא הבהירה זאת טוב מספיק, זו לא היתה יוזמה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו