יו"ר "קונדה נאסט", תאגיד הפרינט הגדול בעולם, לא רוצה לחנך את הקוראים לליברליזם

הוא סבור כי "ווג ערביה" אינו המקום לקידום אג'נדות פוליטיות, לא חושש מהנבואות על מות העיתונות המודפסת ובעד הרחבת מודל היופי — כל עוד הדבר לא יפגע במכירות. ג'ונתן ניוהאוס, יו"ר תאגיד "קונדה נאסט", מסביר כיצד מנהלים אימפריה החובקת 124 מגזינים המופצים ב–28 מדינות

איתי שטרן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איתי שטרן

לפני כחמש שנים, התקשר חבר ותיק לג'ונתן ניוהאוס. על הקו היה מעצב האופנה הנודע, ג'ון גליאנו, שהוגלה בשנת 2011 מחוץ לאור הזרקורים לאחר שהשמיע התבטאויות אנטישמיות חריפות בבר בפריז. ניוהאוס, בן למשפחת אצולה יהודית ניו־יורקית, ומי שמכהן מאז 1994 כיו"ר "קונדה נאסט", מתאגידי העיתונות הגדולים בעולם, המוציא בין היתר לאור את "ווג", הקשיב בזהירות. גליאנו ביקש מחברו לעזור לו לחזור לעולם האופנה. גליאנו ידע, כפי שיודעים רבים בסביבתו, כי די במלה אחת של ניוהאוס כדי לסדר לו את הקאמבק המיוחל.

תגיות קשורות:

תגובות