איך ממתגים מחדש את הערוצים המסחריים?

בין שלל ההכנות שנדרשו מהערוצים לקראת פיצול ערוץ 2 והמעבר לאפיקים חדשים, אחד המהלכים הראשונים והחשובים ביותר של רשת, קשת וערוץ 10 היה השקת לוגו חדש. כך ניסו גופי השידור לאזן בין ההגבלות הרגולטריות לבין שימור המותג הקיים

נעמה ריבה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
נעמה ריבה

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ