בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך ממתגים מחדש את הערוצים המסחריים?

בין שלל ההכנות שנדרשו מהערוצים לקראת פיצול ערוץ 2 והמעבר לאפיקים חדשים, אחד המהלכים הראשונים והחשובים ביותר של רשת, קשת וערוץ 10 היה השקת לוגו חדש. כך ניסו גופי השידור לאזן בין ההגבלות הרגולטריות לבין שימור המותג הקיים

9תגובות
לוגואים חדשים של ערוצים 14-12

אישור החוק לפיצול ערוץ 2 הכניס את רשת, קשת, וערוץ 10 — שיעברו כולם לאפיקים חדשים — לסחרור בכל החזיתות. מהמכרז על מספרי הערוצים החדשים, דרך הרחבת לוח השידורים, ועד טאלנטים נודדים, השינויים דורשים מהערוצים להמציא את עצמם מחדש. חזית אחת ופחות מדוברת אולי נדמית שולית אבל למעשה חשובה מאין כמוה: הלוגו. ב–1 בנובמבר יעברו הזכייניות קשת ורשת וכן ערוץ עשר לאפיקים החדשים — 12, 13 ו–14 בהתאמה — וערוץ 2 כפי שאנחנו מכירים אותו יחדל להתקיים. לקראת השינוי, אחד המהלכים הציבוריים הראשונים שעשו הערוצים החדשים היה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו