בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אולי שימוש ציני במסרים פמיניסטיים בפרסומות אינו נורא?

מה הצד החיובי של זבל פסואודו-פמיניסטי בקמפיינים מסחריים ● כיצד התעשייה הטכנולוגית מזלזלת בנשים ובגברים גם יחד ● ומי מוביל את ישראל ל"רמה תרבותית נמוכה"

24תגובות

לפעמים כל כך קשה להחליט. המקרה הבא דומה, נגיד, למשחק בין הקו קלוקס קלאן לתושבים הנוכחיים של הרובע היהודי בחברון: מי נרצה יותר שיפסיד? פרסומות הן פעמים כה רבות סקסיסטיות, שאני לא עוסקת בהן כמעט אף פעם. שגרה, מה יש לומר? כלב נשך אדם. אבל כששלט פרסומת של בר רפאלי עם המפלצת מ"רד בנד" מרוסס, ככל הנראה בידי אקטיביסטים דתיים - יש כאן עניין. אז בעד מי להיות יותר - כלומר נגד מי? נגד הפרסומאים הסקסיסטים או נגד מי שריססו את פניה של הדוגמנית, למשל בשלטי חוצות בתל אביב וברמת גן? הבעיה כאן אינה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו