אולי שימוש ציני במסרים פמיניסטיים בפרסומות אינו נורא?

מה הצד החיובי של זבל פסואודו-פמיניסטי בקמפיינים מסחריים ● כיצד התעשייה הטכנולוגית מזלזלת בנשים ובגברים גם יחד ● ומי מוביל את ישראל ל"רמה תרבותית נמוכה"

צפי סער
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
צפי סער

לפעמים כל כך קשה להחליט. המקרה הבא דומה, נגיד, למשחק בין הקו קלוקס קלאן לתושבים הנוכחיים של הרובע היהודי בחברון: מי נרצה יותר שיפסיד?

פרסומות הן פעמים כה רבות סקסיסטיות, שאני לא עוסקת בהן כמעט אף פעם. שגרה, מה יש לומר? כלב נשך אדם. אבל כששלט פרסומת של בר רפאלי עם המפלצת מ"רד בנד" מרוסס, ככל הנראה בידי אקטיביסטים דתיים - יש כאן עניין.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ