רביעיית "ניגון" ושלישיית טל גמליאלי הופיעו במועדון טרמינל 4 בתל אביב בערב שכלל הרבה צלילי נגינה יפים. הצליל שנחקק בתודעה יותר מכל היה דווקא של צעקה
רביעיית "ניגון" ושלישיית טל גמליאלי הופיעו במועדון טרמינל 4 בתל אביב בערב שכלל הרבה צלילי נגינה יפים. הצליל שנחקק בתודעה יותר מכל היה דווקא של צעקה