עברי

עידן רייכל שולח גלויה מגן עדן

השירים באלבום החדש של עידן רייכל, “רבע לשש”, 
כביכול חותרים אל הפשטות, אבל למעשה מייפים את המציאות, משטיחים אותה ומנטרלים אותה ממורכבויות וקשיים

בן שלו
בן שלו
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
בן שלו
בן שלו

אחד המנהגים המשונים של תעשיית המוסיקה הישראלית הוא לעטוף את הדיסקים בשרוול קרטון שמציג את אותה תמונה כמו העטיפה הרגילה של הדיסק. לא ברור מדוע צריך את השרוול הזה. הוא אינו תורם מאום, פרט לאיזו תחושה של מכובדות מסורבלת. ובכל זאת, התעשייה מסרבת להיגמל מההרגל.

גם אלבומו החדש של עידן רייכל, "רבע לשש", ארוז בתוך שרוול הקרטון הבלתי נמנע, אבל רייכל השכיל לנצל את כפל העטיפות ויצר לאלבום שני שערים ויזואליים שונים לחלוטין. השער החיצוני של שרוול הקרטון, שיקרוץ מהמדף לקנייני הפסח, מציג דיוקן של רייכל בשחור־לבן־אפור נקי וייצוגי, ואילו העטיפה הפנימית היא ציור מופשט, צבעוני מאין כמוהו, ערב רב של כתמים בגוונים שונים, מעשה ידיו של הצייר הגנאי פרופ' אבלדה גלובר.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ