משה קוטנר
משה קוטנר

כל ההבניה של הדיסק הרביעי של “דאפט פאנק” עוצבה כאירוע תרבותי מכונן, כזה שכלל אג’נדה ברורה של פתרון לבעיית מצב המוסיקה. הבעיה, על פי המשוואה שהציגו “דאפט פאנק”, היא מיחזור הנוסחאות ואובדן המגע האנושי של המוסיקה האלקטרונית העכשווית, במיוחד בגרסתה האמריקאית המסחרית שקיבלה את המייקאובר והכינוי EDM.

התשובה של “דאפט פאנק”, שהם מהאבות המוסיקליים של הזרם, היא לחזור לטכניקות ההפקה היוקרתיות שנזנחו עם השנים, כתגובת נגד לאופן שבו רוב הקטעים האלקטרוניים נוצרים כיום במחשבים ניידים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ