ניין אינץ' ניילז חוזרת, עם הרבה פחות אגרסיות

פחות טקטיקות של הפחדה, פחות אגרסיה. “ניין אינץ' ניילז” חוזרת לבמה אחרי סיבוב שעשה טרנט רזנור בכתיבת מוסיקה לסרטים, בהם “הרשת החברתית”. 
גם האלבום החדש חרישי יותר. עדינות? רזנור עדיין מתקשה עם המלה

ג'ון פרלס, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ג'ון פרלס, ניו יורק טיימס

טרנט רזנור לא מרוצה. הוא יושב זקוף ונוקשה, לבוש בחולצת טי שחורה ובמכנסיים קצרים שחורים, ונועץ את מבטו בריכוז קודר בלהקתו, “ניין אינץ' ניילז”, המנגנת בחזרה גנרלית מלאה באיצטדיון הספורט בלוס אנג'לס. עשן, אורות מבזיקים וצגי וידיאו על גלגלים משנים מקום וצורה שוב ושוב בעוד הלהקה מופיעה, ללא שירתו ונגינתו של רזנור. שיר אחרי שיר, מבטו הקודר אינו סר מהלהקה; הוא מסיט את עיניו רק כדי להקליד הערות במחשב הנייד שלו. כשהלהקה מסיימת לנגן את כל השירים הוא מכנס את הנגנים ואת הטכנאים בחדר אחורי, שאיני מורשה להיכנס אליו.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ