טיפול השורש של אלביס קוסטלו

להקת “דרדזון” חוזרת אל החיבור האופטימי בין שחורים ללבנים משנות ה-90, בלי לחדש הרבה; ואלביס קוסטלו מוציא אלבום עם ה”רוטס”, שאותם פגש לראשונה באולפן טלוויזיה

משה קוטנר
משה קוטנר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
משה קוטנר
משה קוטנר

למי שמזהה אותו, השם “Dreadzone” מקושר לאווירה ותקופה מאוד מסוימת - אופטימיות ניינטיז של צליל שנוצר באנגליה במרחב שנפתח משילוב של מסיבות רייב ופסטיבלים, מחאה פוליטית ואקולוגית וחזון של חיבור בין שחורים ללבנים. “דרדזון”, עם שילוב של רגאיי ג’מייקני, פולק ומקצבים אלקטרוניים, התאימו ואף הגדירו את התקופה הזו. הלהקה הוקמה על ידי חברים לשעבר בהרכב “ביג אודיו דיינמייט”, הלהקה שהקים מיק ג’ונס מה”קלאש” אחרי שהועזב מהלהקה, ואת שם הלהקה הגה דון לטס - הבמאי והמוסיקאי שחיבר בין הרגאיי לפאנק בלונדון בסוף שנות ה-70. המוסיקה של ההרכב - פרשנות אלקטרו־דאב לרוק, רגאיי ופולק, עם קטעים כמו "Fight the Power", הפכה אותם ללהקת פסטיבלים מובילה שהופיעה בגלאסטנברי ולאחת הלהקות האהובות על שדרן הבי־בי־סי המשפיע המנוח ג’ון פיל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ