בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מפיק הטכנו מוריץ פון אוסוולד מקשר בין דטרויט, ברלין, ג'מייקה וראוול

הוא עבר מפוסט־פאנק לטכנו, והגדיר מחדש את חוקי הז'אנר כששידך אותו לדאב ולצלילי התזמורת הפילהרמונית של ברלין. ערב בואו לתל אביב מסביר המפיק מוריץ פון אוסוולד למה נמנע עד כה באדיקות מראיונות ומדוע רק בשנים האחרונות החל לחתום בשמו על המוזיקה שלו

תגובות

אף שכבר היה יכול לנוח על זרי הדפנה אחרי שהבטיח את מקומו בדברי הימים של המוזיקה האלקטרונית, ולמרות השבץ שחטף לפני כמה שנים, קצב העבודה של המפיק הברלינאי מוריץ פון אוסוולד עדיין רצחני. משנתו המוזיקלית חוסה אמנם תחת כותרת-העל "טכנו", אולם בשלושה עשורים של קריירה הספיק אוסוולד לדלג בין מגוון סגנונות מוזיקליים ולשלב ביניהם באופנים בלתי צפויים. אלה העמידו לו עם השנים חוג מעריצים שרואים בו אליל והניבו ניתוחים דקדקניים, שקושרים לאוסוולד כתרים של חדשנות ונועזות, בעיקר הודות לעבודתו המשותפת עם מארק...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו