מפיק הטכנו מוריץ פון אוסוולד מקשר בין דטרויט, ברלין, ג'מייקה וראוול

הוא עבר מפוסט־פאנק לטכנו, והגדיר מחדש את חוקי הז'אנר כששידך אותו לדאב ולצלילי התזמורת הפילהרמונית של ברלין. ערב בואו לתל אביב מסביר המפיק מוריץ פון אוסוולד למה נמנע עד כה באדיקות מראיונות ומדוע רק בשנים האחרונות החל לחתום בשמו על המוזיקה שלו

דורון חלוץ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דורון חלוץ

אף שכבר היה יכול לנוח על זרי הדפנה אחרי שהבטיח את מקומו בדברי הימים של המוזיקה האלקטרונית, ולמרות השבץ שחטף לפני כמה שנים, קצב העבודה של המפיק הברלינאי מוריץ פון אוסוולד עדיין רצחני. משנתו המוזיקלית חוסה אמנם תחת כותרת-העל "טכנו", אולם בשלושה עשורים של קריירה הספיק אוסוולד לדלג בין מגוון סגנונות מוזיקליים ולשלב ביניהם באופנים בלתי צפויים. אלה העמידו לו עם השנים חוג מעריצים שרואים בו אליל והניבו ניתוחים דקדקניים, שקושרים לאוסוולד כתרים של חדשנות ונועזות, בעיקר הודות לעבודתו המשותפת עם מארק ארנסטוס תחת שמות כמו "בייסיק צ'אנל", "ריתם אנד סאונד" ו"מאוריציו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ