עמוס הראל
עמוס הראל

אחרי עשר שנים רצופות במרכז תשומת הלב העולמית מוכרחים להודות: קניה וסט אכן עיצב מחדש את כללי המשחק לסופרסטארים. קניה הוא כבר מזמן לא רק כוכב ראפ. הוא קונגלומרט שעניינו קידום ומכירת שלל מוצרים, שבראשם כמובן תדמיתו שלו.

מצד שני יש לווסט, יותר מחלק מעמיתיו במוסיקה ובתחומי בידור אחרים, גם חזון אמנותי ונכונות לחשב מדי פעם מחדש את מסלולו, תוך לקיחת סיכונים מסחריים. עד היום הוא מעולם לא נראה שבע באמת. אולי האגו שלו פשוט גדול מדי מכדי לנוח לאורך זמן על זרי הדפנה. זו אחת הסיבות שהוא מתפרש על כל כך הרבה תחומים ומציג יומרה כה גדולה, שמטרתה האמיתית היא מיקוד העניין, כל העת, בו עצמו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ