עמוס הראל
עמוס הראל

העשור האחרון, כנראה הפחות מוצלח מבין 35 השנה שבהן היפ־הופ הוא סגנון מוזיקלי מוכר ולגיטימי, הצמיח שני גיבורים מרכזיים. האחד, שכבר מזמן הצליח לפרוץ את גבולות הגטו ולמתג עצמו ככוכב־על לכל עת, הוא קניה וסט. חרף עיסוקו המובהק בסוגיות של גזע (וכישוריו הלא מבוטלים כראפר), וסט כבר לא כה מזוהה עם הסביבה המקומית שבה צמח בשיקגו.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ