אינדינגב: נהדר אבל לא אידיאלי

"איינג'לסי" לא הבעירה את הבמה המרכזית כמצופה, גבע אלון היה פחות אטרקטיבי בעברית, ובשעות אחר הצהריים אתמול שלט בצורה מעט מוגזמת השבט היצירתי. אבל "באטרינג טריו" סיפקה פסקול שקיעה מענג במיוחד ו"אטליז" נתנה הופעה נהדרת. אינדינגב, היום השני

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
בן שלו
בן שלו

"אנחנו בעצם התחלנו באינדינגב", אמר סולן ה"איינג'לסי" רותם בר־אור באמצע ההופעה של הלהקה ביום שישי בלילה, שהיתה במובן מסוים ההופעה המרכזית של הפסטיבל כולו.

לפני שלוש שנים, כלהקה אלמונית, "ה"איינג'לסי" הופיעה בבמה הקטנה של אינדינגב (שהיתה, כידוע לוותיקי אינדינגב, קטנה עוד יותר מהבמה הקטנה של הפסטיבל כיום). הדרך שהלהקה עשתה בשלוש השנים האלה היא סיפור ההצלחה הגדול ביותר של האינדי הישראלי בתקופה הזאת (לצד הופעתה של אסתר רדא). מעוד להקה בבמה הקטנה, שמופיעה מול מאה איש, ללהקה אהובה שמופיעה ביום המרכזי של הפסטיבל, בשעה הכי אסטרטגית, מול הכי הרבה קהל, אולי הכי הרבה קהל בכל תולדות אינדינגב. אם הייתם שואלים לפני שלוש שנים את בר־אור וחבריו על מה הם חולמים, אין סיכוי שהם היו מעלים בדעתם את התמונה המרהיבה שראו מהבמה אתמול בלילה.

תגיות:

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ