שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הנשים לשלטון

סינגל הבכורה של ארז מבליט את איכויותיה. גלי אלון שרה יפה, אבל לא מלהיבה. לרונית רולנד יש גרוב טוב שסובל מהצפה מילולית. והחידוש של "פוטוטקסיס" לפרינס לא משכנע עד הסוף

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה

באווירת הפריימריז בעבודה, ביקורת הסינגלים השבועית היא כמעט על טהרת הזמרות. בלי שריונים ובלי מחנאות: הנשים פשוט הוציאו שירים יותר טובים השבוע. הגברים, לעומת זאת, לא הוציאו אפילו שירים רעים בצורה מעניינת.

ארז – "Blending in the universe". על הנייר יש סיבות טובות להסתייג מזמרות צעירות שבוחרות כבר בתחילת דרכן בנתיב הרטרו, או הרטרו־לייט, אבל במקרה של ארז סיון, בת 22, ההסתייגויות נוטות להתרכך ואף להתמוסס. סיון, שקוראת לעצמה EREZ, זקפה את האוזן לפני פסטיבל אינדינגב האחרון בזכות קולה הטוב והרעננות החיננית שקורנת משירי הרטרו־פופ־סול שלה. בפסטיבל עצמו, על במה גדולה מדי מול קהל דליל מדי, היא לא בלטה, אבל סינגל הבכורה שלה מבליט את איכויותיה ככותבת ומבצעת. שום דבר ששומט את הלסת. שיר קטן ומקסים. יש פער מסקרן בין הנינוחות השמשית של הלחן, העיבוד וההגשה לבין הטקסט שמדבר על תחושות של חוסר שייכות ורצון להשאיר הכל מאחור. מעניין מה ארז תעשה עם החומרים האלה באלבום שתוציא בקרוב. עד אז, סולו הטרומבון של יאיר סלוצקי בסינגל החדש הוא סולו הטרומבון הטוב ביותר שנשמע לאחרונה בשיר ישראלי, והעובדה שהוא גם היחיד לא מורידה כהוא זה מההישג.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ