מבט מקרוב אל רגע הלידה המסעיר של הפאנק

התערוכה על "בלונדי" והפאנק האמריקאי של שנות ה-70 מרתקת לא רק מפני שהצלם, כריס סטיין, היה בן־זוגה של דבי הארי האגדית: היא מצליחה לשאוב את הצופה אל אותה תקופה שבה קבוצה קטנה של בני אדם יצרו אמנות על־זמנית פשוט כי לא יכלו אחרת

אבי פיטשון
אבי פיטשון
לונדון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אבי פיטשון
אבי פיטשון
לונדון

האתגר בכתיבה על תערוכת צילומים שעוסקת ב"בלונדי" ובפאנק האמריקאי של שנות ה-70 הוא כפול: ראשית, לשכנע את מי שמתעניין בנושא הנקודתי שלא מדובר בתיעוד האלף שטוחן שוב אותה תקופה, שכבר 20 שנה לפחות נקשרים לה כתרים. שנית, לשכנע את מי שלא מתעניין בנושא הנקודתי, שהתערוכה של הצלם כריס סטיין אינה גימיק (סטיין היה בן־זוגה של דבי הארי במשך כמעט שני עשורים והקים אתה את "בלונדי") ושהוא אמן במלוא מובן המלה, לא סלב ש"חוטא בצילום". התערוכה של סטיין, “נגטיב", מוצגת בסומרסט האוס שבלונדון ותינעל ביום ראשון 25.1. במקביל יצא לאור ספר המקבץ את הצילומים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ