סצנת ה"נורת'רן סול" הישראלית מורכבת מלהקה אחת

להקת "מן אוף נורת' קאנטרי" עושים נורת'רן סול משובח, מלא כבוד לעבר אבל נוכח בכאן ועכשיו. לרגל יציאת אלבומה השני, מסביר הסולן ישיב כהן מדוע מוזיקה מקומית אינה בהכרח קשורה למיקום גיאוגרפי

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים6
אבי פיטשון
אבי פיטשון

“קשה. מאוד מאוד קשה". כך תיאר גיטריסט להקה שפעם הייתי חבר בה, בראיון טלוויזיוני נדיר במסגרת אחת מאותן כתבות "חשיפה" בערוץ 2 בשנות ה–90 על רוק שוליים ישראלי, את מצב הסצנה המקומית. אכן, תמיד היה מקום להתלונן על הקהל המצומצם, על ההתעלמות של הרדיו ועל הצורך להתחיל כל פעם מאפס, ללא ידע, ניסיון והיסטוריה שנצברים בסצנה עצמה, קל וחומר מחוץ לה. הרוק האלטרנטיבי נאבק על קיומו, מקומו וקולו גם כשהרוק בכללו, כז'אנר, היה דומיננטי. ההבדל העיקרי בין אז להיום הוא כי עתה נופלות תחת קטגוריית האלטרנטיבה המודרת גם להקות עם סאונד קליט, נגיש, רקיד ואפילו מסחרי, רחמנא ליצלן.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ