בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סצנת ה"נורת'רן סול" הישראלית מורכבת מלהקה אחת

להקת "מן אוף נורת' קאנטרי" עושים נורת'רן סול משובח, מלא כבוד לעבר אבל נוכח בכאן ועכשיו. לרגל יציאת אלבומה השני, מסביר הסולן ישיב כהן מדוע מוזיקה מקומית אינה בהכרח קשורה למיקום גיאוגרפי

6תגובות
"מן אוף נורת' קאנטרי"; במרכז: ישיב כהן. כמעט לא קיימות להקות שעושות מה שהם עושים
אמנון באבייב

“קשה. מאוד מאוד קשה". כך תיאר גיטריסט להקה שפעם הייתי חבר בה, בראיון טלוויזיוני נדיר במסגרת אחת מאותן כתבות "חשיפה" בערוץ 2 בשנות ה–90 על רוק שוליים ישראלי, את מצב הסצנה המקומית. אכן, תמיד היה מקום להתלונן על הקהל המצומצם, על ההתעלמות של הרדיו ועל הצורך להתחיל כל פעם מאפס, ללא ידע, ניסיון והיסטוריה שנצברים בסצנה עצמה, קל וחומר מחוץ לה. הרוק האלטרנטיבי נאבק על קיומו, מקומו וקולו גם כשהרוק בכללו, כז'אנר, היה דומיננטי. ההבדל העיקרי בין אז להיום הוא כי עתה נופלות תחת קטגוריית האלטרנטיבה המודרת גם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו