בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ההשלכות המהפכניות של ה"ריבולבר" של הביטלס, במלאות יובל לצאתו

חלק ניכר מחידושי האולפן באלבום הזה — אלבום הגיטרות הנוקב ביותר של הביטלס — נבעו מסקרנות פשוטה ואף מגחמות ילדותיות, אבל הם היו מעוגנים במחשבה יצירתית עמוקה

32תגובות
הביטלס, 1966 . שביל הזהב שבו המלודיה וההרמוניה )מציאות( והסאונד )הזיה( חיים ביחד ומפרים אלה את אלה
אי־פי

לאהוב את הביטלס בלב ובנפש זה להכיר כל פרט בשירים שלהם — כל נגיעה של מפרט במיתר, כל מכה על הסנר, כל שביב הרמוניה קולית — ולייחס לפרטים הקטנים האלה חשיבות שחורגת מערכם הנקוב, שהוא כשלעצמו גבוה ביותר. אבל מתברר שיש ניואנסי ביטלס שיכולים לחמוק מהאוזן גם אחרי עשרות שנים של האזנה קרובה, ואחד מהם זקף במפתיע את ראשו בימים אלה, בזמן ההקשבה המחודשת לאלבום "Revolver", שמחרתיים (שישי) יציינו 50 שנה לצאתו. זה קורה ב"Got to get you into my life", השיר ה–13 והלפני אחרון באלבום. הביטלס היו מעריצים של מוזיקה...

האלבום המלא


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו