בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בצל הטרגדיה שפקדה את "בייבי אוריינטל", יצא האלבום השלישי של הפרויקט

אלון אוחנה ויעל אופנבך, יוצריו של "בייבי אוריינטל", רואים חשיבות תרבותית בביצוע שירי ילדים מוכרים בגוון מזרחי. בראיון הם מספרים למה אין באלבום שירים של כותבי מוזיקה מזרחית ומדוע השמיטו בתים עצובים מדי

16תגובות
אלון אוחנה ויעל אופנבך נשענים על הגדר
מוטי מילרוד

זה מתחיל עם נקישות קלות של שייקר ופעמה עמוקה של תוף מסגרת מזרחי. אחר כך מופיעים בס וחליל. ואז נכנס עוד ומנגן מלודיה יפה ונוגה על מקצב אטי של שבע שמיניות. המנגינה זורמת בהדרגה לערוץ יותר ויותר מזוהה, אבל היא עדיין לא מגלה את עצמה. זה קורה רק כשכלי ההקשה מפסיקים לנגן בבת אחת, ומתוך ההפוגה הריתמית מגיחה תזמורת שלמה, שמזכירה תזמורות ערביות או בלקניות. את המלודיה שהיא מנגנת — באוניסונו סוחף ובמקצב מרוקאי מהיר — כבר אי אפשר לא לזהות. הופה הופה הופה הופה היי, תשיר אתנו את ההופה הופה היי. "הופה...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו