הפסקול של "אור ירח" לא נופל מכל מרכיב אחר של הסרט המפעים הזה - מוזיקה - הארץ

הפסקול של "אור ירח" לא נופל מכל מרכיב אחר של הסרט המפעים הזה

למוזיקה בסרטו של בארי ג'נקינס יש חלק מרכזי באפיון המקום שבו הוא מתרחש בדרום מזרח ארה"ב. השירים, כמו "Every Nigger is a Star", מתכתבים עם מסריו

עמוס הראל
עמוס הראל
עמוס הראל
עמוס הראל

בשלל הביקורות המשבחות, לפני ואחרי זכייתו של ״אור ירח״ בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, נדמה שהוקדשה מעט מדי תשומת לב לתפקיד שממלאת המוזיקה בסרט. ״אור ירח״ ראוי לסופרלטיבים הרבים שמורעפים עליו — והפסקול שלו לא נופל מהבימוי, התסריט או המשחק בסרט המפעים הזה. הבמאי ברי ג׳נקינס אינו היוצר השחור הראשון שעושה שימוש אפקטיבי בפסקול. בלט בכך, הרבה לפניו, ספייק לי, שהמוזיקה מילאה תמיד תפקיד חשוב בסרטיו (ובארבעת הסרטים הראשונים נטל אביו, נגן הבאס ביל לי, חלק בכתיבתה). בעניין הזה, לפחות, נראה שג׳נקינס הולך בדרכו של לי. 

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג כמחבר התגובה
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שהינני מסכים/ה עם תנאי השימוש של אתר הארץ