בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לא היה רגע גרוע בהופעה של פטבוי סלים בתל אביב, אבל גם לא היה רותח

סיקרן אותי לבדוק אם הגלגול החי של פטבוי סלים יכיל תנופה שמעולם לא מצאתי באלבומיו. התשובה: כן, אבל לא מספיק. מקצועית היה מושלם, אבל החומרים של המוזיקאי הבריטי פשוט לא מחזיקים

6תגובות
פאטבוי בתל אביב, אמש
מוטי מילרוד

פטבוי סלים (נורמן קוק) הוא אחד מהסופרסטארים של אומת הדאנס הניינטיזית ואף אחד לא ייקח את זה ממנו. בשביל רבים הוא חלק משילוש קדוש זה או אחר, עם ה"פרודיג'י", "כמיקל בראדרס", "לפטפילד" וכדומה. גילוי נאות: מעולם לא אהבתי אותו, גם לא בזמן אמת. ז'אנר הביג ביט אליו הוא משוייך היה טיפה שמח מדי, שזו לא בעיה בהגדרה, אבל אפילו בשמחה של אבי הרייב לדורותיו, האסיד האוס, הצפצופיאדה והקפיץ־קפוציאדה התאפיינה בביט פרימורדיאלי, שבטי, חזק, בעוד שהביג ביט התחבר קצת יותר מדי לאווירת הבריטפופ של התקופה — ואני לא...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו