שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

השיר החדש של "ערוץ הכיבוד": תוכן שיווקי ודחקה אחת יותר מדי

בישראל הרצינית עד אימה, "קדאווה" הפארודי הוא כמעט אחלה שיר. רק ריח הפרסומת לארטיק משאיר טעם לוואי רע

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
דני בר-און
דני בר-און

אין הרבה דברים מאוסים יותר מלהתלונן על הפרטים של משהו שקיבלת בחינם, ראו מקרה הסוס והשיניים. אבל בכל זאת עולה איזו תחושה לא נוחה מצפייה בקליפ החדש של לידוי, אסטמה ושקד פררה מערוץ הכיבוד, "קדאווה". לא פחות מחמש פעמים מופיע שם הארטיק החדש של גלידות שטראוס, "קליק", כשעטיפתו הצהובה מופשלת היטב למעלה, כדי שאפשר יהיה לזהות אותו. מי אוכל ככה ארטיק?

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ