בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סגירת קול הקמפוס: מצמצמים את האופקים של המוזיקה הישראלית

במשך חלק ניכר מ–22 שנות פעילותה, היתה קול הקמפוס השם והמוסד המזוהים ביותר עם המוזיקה העצמאית בארץ. סגירתה אינה בהכרח מאיימת על סצינת האינדי המקומית, אלא מעידה על איבוד המרכזיות והיוקרה של המדיום הרדיופוני

9תגובות
שידור מאולפן א' של קול הקמפוס, השנה. לא פנתה למאסות של מאזינים
נמרוד הלברטל

לפני תשע שנים, כשתחנת הרדיו קול הקמפוס חגגה 13 שנים לייסודה, תיאר אורי בנקהלטר, שניהל מוזיקלית את התחנה בכמה תקופות, את השינויים שחלו בגישתה הרדיופונית. "היינו די קיצוניים כשהתחלנו", אמר בנקהלטר. "אנשים שאלו אותנו 'למה שמישהו יקשיב למוזיקה שהוא לא מכיר?', ובשביל להראות להם שהם טועים שמנו רק שירים שלא מושמעים במקומות אחרים. זאת היתה גישה של אנטי, של גיל ההתבגרות. כיום אנחנו כבר לא מפחדים מחפיפה. אם משהו טוב — נשמיע אותו גם אם הוא מושמע בגלגלצ. אם בהתחלה הגדרנו את עצמנו באמצעות 'לא', עכשיו אנחנו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו