פתאום קם מטאליסט, ומפסיק לשאוג: סקוט קלי עומד לסגור מעגל מוזיקלי בתל אביב

הוא אחד ממייסדי מפלצת הרוק העוצמתית "נאורוזיס", אך גם מבצעם של שירי קאנטרי אינטימיים ואפילו שקטים. לרגל הופעתו בתל אביב, מסביר סקוט קלי על האתגר במוזיקה אקוסטית

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אבי פיטשון
אבי פיטשון

סקוט קלי נמנה עם אחד ממייסדי ״נאורוזיס״, הלהקה שבתחילת שנות ה–90 שינתה את המוזיקה הכבדה לנצח והוכתרה לחלוצת המושג החמקמק ״פוסט־מטאל״. מחרתיים (שלישי) הוא יופיע בלבונטין 7 שבתל אביב לצד ג'ון ג'אדקינס (בסיסט “Rwake״, להקת מטאל אקספרימנטלית בפני עצמה), ויבצע מחומרי הסולו שלו, בעלי אופי הקאנטרי־פולק אמריקנה אינטימי, אישי וחשוף. ככאלה, על פניו אין להם דבר וחצי דבר עם המוזיקה של ״נאורוזיס״, אם כי כל מה שקלי עושה הוא ביטוי של חיפוש עצמי אישי ורוחני, ולפיכך יש מן המשותף לשני הקטבים המוזיקליים הללו.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ