להאזין ל"Broke Ass Millionaire" של סטטיק ובן אל זה כמו ללעוס מסטיק שכבר נלעס

הגרסה הבינלאומית ל"סלסולים" עשויה בחן ובטוב טעם, אך לקהל הישראלי אינה מחדשת דבר. ימים יגידו אם הדגשת המזרחיות סייעה לצמד לחדור לשוק האמריקאי, או היתה בעוכריו

בן שלו
בן שלו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
בן שלו
בן שלו

"Broke Ass Millionaire", הסינגל הבינלאומי של סטטיק ובן אל תבורי, יוצר מצב פרדוקסלי. הקהל שאליו הוא מיועד, קהל הפופ העולמי, עדיין לא מכיר את הצמד. קמפיין החדרת המותג "סטטיק ובן אל" לשוק האמריקאי יהיה פרויקט הדרגתי ומתגלגל. כדאי לזכור שגם בארץ נדרשו לסטטיק ובן אל כמה חודשים כדי להפוך לתופעת פופ. זה לא קרה מיד בשיר הראשון שלהם, ואין שום סיבה שזה יקרה בטריטוריה העולמית. אז הקהל שבשבילו נוצר "Broke Ass Millionaire" עדיין לא מודע לקיומו. היחידים שמודעים לקיומו של השיר הם אלה שהסינגל לא מיועד לאוזניהם — אנחנו, הקהל הישראלי.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ