האלבום החדש של מאירה אשר קובע רף חדש במאתגר ובאבסטרקטי

האלבום החדש של המוזיקאית בת ה-54 יוצא דופן וקיצוני. "האקטיביזם מוזן בחזרה ליצירה", היא אומרת על פרויקטים נוספים כמו שיתוף הפעולה עם דארין טאטור ומסבירה מדוע היא מגיעה בהופעות למצב של טראנס

אבי פיטשון
אבי פיטשון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אבי פיטשון
אבי פיטשון

האלבום האחרון של מאירה אשר שהיא מופיעה על עטיפתו היה "אינפנטרי" מ–2001, שבו שיתפה פעולה עם המוזיקאי גיא האריס. שניהם נראים על העטיפה לבושים בשורטס וגופיה לבנים, וזרועם קטועה וחבושה בעבודת פוטושופ. שם האלבום הוא משחק מלים — פירושו המילולי חיל רגלים, אבל "אינפנט" זה גם פעוט, ילד. האלבום הוקדש לנושא של ניצול, חיול, מעצר ורצח ילדים בארץ ובעולם. על שני האלבומים שקדמו לו מתנוססים פניה של אשר כשהיא מגולחת ראש וקפואת מבט, נגטיב מלחיץ של שינייד אוקונור. אלבום הבכורה שלה, "דייסקטד" מ–1995, היה הכי קומוניקטיבי ונרטיבי שלה. מאז צללה עמוק יותר ויותר למחוזות האוונגרד והסאונד־ארט המופשטים, אבל הנושאים שבהם היא עוסקת היו מאז ומתמיד קשים: סחר בנשים. ילדים שהיגרו בגפם מהעולם השלישי והכיבוש, כמובן.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ