שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

חוה אלברשטיין בפרסומת? שיתופי פעולה בין מוזיקאים לחברות נעשו עניין שבשגרה

עומר אדם, נועה קירל ואפילו אלברשטיין — שיתופי הפעולה בין מוזיקאים וחברות מסחריות מתרבים, קליפים מושקעים מתגלים כפרסומות והתאגידים מנסים להיכנס לפלייליסט. "כל עוד השיר לא אומר 'סמסונג' אז אין בעיה"

איה חיות
איה חיות
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
איה חיות
איה חיות

מצפייה ראשונה בקליפ לשיר "Drum" של נועה קירל לא לחלוטין ברור שמדובר בפרסומת. ואז שמים לב לפרטים. הבגדים, האקססוריז, הופעת האורח של יהודה לוי ושל דוגמנים מוכרים אחרים. פתאום מבינים שהקליפ לא נועד רק ללוות שיר חדש. "Drum" הוא רק דוגמה אחת לתופעה הולכת ומתעצמת — שירים של אמנים מצליחים שנכנסים לפלייליסט, מושמעים ברדיו והקליפ שלהם הוא מוצר פרסומי לכל דבר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ