איה חיות
איה חיות

מצפייה ראשונה בקליפ לשיר "Drum" של נועה קירל לא לחלוטין ברור שמדובר בפרסומת. ואז שמים לב לפרטים. הבגדים, האקססוריז, הופעת האורח של יהודה לוי ושל דוגמנים מוכרים אחרים. פתאום מבינים שהקליפ לא נועד רק ללוות שיר חדש. "Drum" הוא רק דוגמה אחת לתופעה הולכת ומתעצמת — שירים של אמנים מצליחים שנכנסים לפלייליסט, מושמעים ברדיו והקליפ שלהם הוא מוצר פרסומי לכל דבר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ