מגע הקסם של וניה הימן וגל מוג׳ה הפך אפילו את כריס מרטין למעניין

לא רק "קולדפליי" וסולנה כריס מרטין התלהבו מהקליפ שיצרו וניה הימן וגל מוג'ה לשיר "Up&Up", אלא גם אתרי מוזיקה ומיליונים רבים של צופים בכל רחבי העולם, שהפכו אותו לאחת מיצירות הווידיאו המדוברות של הזמן האחרון. צמד הבמאים הישראלים מספרים איך יוצרים קליפים בעידן הרשתות החברתיות ובשפה שלהן ואיזו מערכת יחסים פיתחו עם פרפר מאוקראינה

מתוך הקליפ של וניה הימן וגל מוג'ה לשיר "Up&Up" של "קולדפליי"
מתוך הקליפ של וניה הימן וגל מוג'ה לשיר "Up&Up" של "קולדפליי"צילום: מתוך ערוץ היוטיוב
דפנה ארד
דפנה ארד

בתוך 24 שעות מהרגע שיצא, צבר הקליפ לשיר "Up&Up" של להקת "קולדפליי" ארבעה מיליון צפיות ביוטיוב. באותה יממה, ביום שני בשבוע שעבר, התמודדו יוצריו, צמד הבמאים הישראלים וניה הימן וגל מוג'ה, עם "כמות אינסופית של סמסים, מיילים וטלפונים, מאנשים שאנחנו מכירים ואנשים שאנחנו לא מכירים, כולל מיילים מאוד משונים מהודים שהחליטו לשבח אותנו אישית וכמה הצעות עבודה מופרכות מלהקות, 'בואו לצלם את הקליפ שלנו בשבוע הבא'... זה עשה רעש גדול", סיכם מוג'ה בסוף אותו היום, בפגישה במזללת המבורגרים בתל אביב בנוכחות מפיק הקליפ, נתן שוטנפלס. וניה הימן הצטרף בשיחת בסקייפ מביתו בצ'יינטאון, ניו יורק, ולכן לא נהנה מערימת הצ'יפס הזהובה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ