תמיר מוסקט רוצה להמציא מחדש את תעשיית המוזיקה בישראל

לתמיר מוסקט, אחד המפיקים המוזיקליים המבוקשים והבולטים בארץ, נמאס מפס הייצור והגיהוץ של תעשיית המוזיקה המקומית. מה כל כך שגוי באופן שבו מתנהל העולם הזה? וכיצד הלייבל החדש שהקים אמור לפרמט מחדש את מערכת ההפעלה של המוזיקאים?

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
תמיר מוסקט
תמיר מוסקטצילום: דניאל צ'צ'יק
בן שלו
בן שלו
בן שלו
בן שלו

"הקרעכץ בסורס?" שאל גלעד כהנא, "זה נשמע כאילו הקרעכץ בסורס".

"אתה חושב?" אמר תמיר מוסקט. "גם אני שומע את הקרעכץ, אבל לא נראה לי שהוא בסורס".

"אני אומר לך", התעקש כהנא, "הקרעכץ בסורס".

אלה היו הדקות הראשונות בסשן המשותף של כהנא ומוסקט, שהתקיים בשבוע שעבר באולפן של מוסקט בדרום תל אביב, והן הוקדשו להצבת הציוד וסידור המיקרופונים. מלאכה טכנית לחלוטין, שעמום המחץ למתבונן מבחוץ. למרבה השמחה הופיע פתאום הקרעכץ בסורס והזריק קצת חדווה לשונית לתוך ההתרחשות האולפנית המייבשת. קרעכץ, בז'רגון של טכנאי אולפן ומוזיקאים, הוא רעש לוואי לא רצוי, ורעש כזה אכן נשמע כשמוסקט הכה בתוף שלו. Source, מקור, הוא כלי הנגינה עצמו, להבדיל מציוד ההגברה. כהנא חשד שהרעש המטריד נובע מהתוף ולא מהמיקרופונים. זה הפירוש של קרעכץ בסורס. המוזיקה הישראלית נעשית יותר ויותר מזרחית, אבל לתקלות יש עדיין שמות אשכנזיים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ