אינדינגב: העוצמה של שני פלג, הרוקיינטלי של בראונר כנרות, ההמולה של חאסי - מוזיקה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אינדינגב: העוצמה של שני פלג, הרוקיינטלי של בראונר כנרות, ההמולה של חאסי

לכתבה
אורי בראונר כינרות ו"אוזו בזוקה"תומר אפלבאום

היום השני לאידינגב עמד גם הוא בסימן השליטה הנשית, למרות שאסתר רדא לא היתה במיטבה. "אוזו בזוקה" היו מעולים ברוקיינטלי עם יסוד פסיכואקטיבי, וערוץ הכיבוד סחף כצפוי את הקהל

6תגובות

פסטיבל אינדינגב זקוק לתאורניות. זאת אחת המסקנות מאינדינגב מספר 11, שהתקיים בסוף השבוע במצפה גבולות והיה, כרגיל, תענוג צרוף. מנהלות טכניות יש בפסטיבל, והן שלטו ביד מקצוענית ורמה בנעשה בבמות שעליהן היו מופקדות. אבל תאורניות (וטכנאיות סאונד) אין עדיין באינדינגב (או שלא ראיתי אותן), וחסרונן הורגש בצורה זועקת בהופעה של שני פלג, שהיתה ההופעה הטובה והמרגשת ביותר שראיתי השנה בפסטיבל. אחד השירים החזקים והטעונים ביותר באלבום החדש והמעולה של פלג נקרא "חתולעכבר". הוא מתחיל במלים "מישהו בחר בי למשחק שלו" וממשיך ומגולל, בתערובת של ריחוק וקרבה שממש מקפיאה את הדם, מה שנראה כמו אונס. "הרגשתי אבנים קטנות...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות