אינדינגב: העוצמה של שני פלג, הרוקיינטלי של בראונר כנרות, ההמולה של חאסי

היום השני לאידינגב עמד גם הוא בסימן השליטה הנשית, למרות שאסתר רדא לא היתה במיטבה. "אוזו בזוקה" היו מעולים ברוקיינטלי עם יסוד פסיכואקטיבי, וערוץ הכיבוד סחף כצפוי את הקהל

אורי בראונר כינרות ו"אוזו בזוקה"
אורי בראונר כינרות ו"אוזו בזוקה"צילום: תומר אפלבאום

פסטיבל אינדינגב זקוק לתאורניות. זאת אחת המסקנות מאינדינגב מספר 11, שהתקיים בסוף השבוע במצפה גבולות והיה, כרגיל, תענוג צרוף. מנהלות טכניות יש בפסטיבל, והן שלטו ביד מקצוענית ורמה בנעשה בבמות שעליהן היו מופקדות. אבל תאורניות (וטכנאיות סאונד) אין עדיין באינדינגב (או שלא ראיתי אותן), וחסרונן הורגש בצורה זועקת בהופעה של שני פלג, שהיתה ההופעה הטובה והמרגשת ביותר שראיתי השנה בפסטיבל.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ