כך שינו שירותי הסטרימינג את הד־נ־א של הפופ העכשווי - מוזיקה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך שינו שירותי הסטרימינג את הד־נ־א של הפופ העכשווי

לכתבה
ג'סטין ביבראי־פי

שירותי הסטרימינג שינו את הפופ: מקסימום אטרקציות ופעלולים הפקתיים ב–30 השניות הראשונות, מינימום בזבוזי זמן ומשחקמקדים. קל. סטטיק ובן אל, ג'סטין ביבר, סקרילקס ומאור אדרי כבר יודעים מה הם החומרים שמהם עשוי הלהיט הבא

7תגובות

כשצופים בסרטונים של סטטיק ובן אל תבורי ביוטיוב וממקדים את המבט בשעון שבתחתית הפריים, מגלים דבר מעניין. אפשר לקרוא לו דפוס 30 השניות. כמעט בכל השירים של צמד הפופ הלוהט בישראל משוגרים אל המאזין בחצי הדקה הראשונה של השיר שלל אמצעי פיתוי יעילים, אנקולים מוזיקליים (Hooks) מושכי תשומת לב. בדרך כלל, נקודת 30 השניות מסמנת את סיום השלב הזה של הפגזת נגיפי פופ מידבקים ואת המעבר לשלב הבא של השיר. או־קיי, הם שלנו, אפשר להמשיך. בשלושת הסינגלים הראשונים של הצמד, הפזמון של השיר פשוט נורה באופן מיידי, בניגוד להתקדמות ההדרגתית הנהוגה בפופ. כך זה היה ב"כביש החוף", "סלסולים" ו"ברבי", שכללו בחצי הדקה הראשונה לא...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות