כך שינו שירותי הסטרימינג את הד־נ־א של הפופ העכשווי

שירותי הסטרימינג שינו את הפופ: מקסימום אטרקציות ופעלולים הפקתיים ב–30 השניות הראשונות, מינימום בזבוזי זמן ומשחקמקדים. קל. סטטיק ובן אל, ג'סטין ביבר, סקרילקס ומאור אדרי כבר יודעים מה הם החומרים שמהם עשוי הלהיט הבא

בן שלו
בן שלו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ג'סטין ביבר

כשצופים בסרטונים של סטטיק ובן אל תבורי ביוטיוב וממקדים את המבט בשעון שבתחתית הפריים, מגלים דבר מעניין. אפשר לקרוא לו דפוס 30 השניות. כמעט בכל השירים של צמד הפופ הלוהט בישראל משוגרים אל המאזין בחצי הדקה הראשונה של השיר שלל אמצעי פיתוי יעילים, אנקולים מוזיקליים (Hooks) מושכי תשומת לב. בדרך כלל, נקודת 30 השניות מסמנת את סיום השלב הזה של הפגזת נגיפי פופ מידבקים ואת המעבר לשלב הבא של השיר. או־קיי, הם שלנו, אפשר להמשיך.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ