שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

פסטיבל מוזיקת־שוליים פלסטינית: יש ביקוש למוזיקה שמעבר לכיבוש

ראפ ממזרח ירושלים, רגאטון חיפאי ודבקה אלקטרונית בינלאומית, שהגיעה עד רמאללה. בפסטיבל הראשון למוזיקת שוליים־פלסטינית שהתקיים דווקא בתל אביב נשמעה אמירה פורצת גבולות, מוזיקליים ופוליטיים כאחד

בר פלג
בר פלג
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הצמד "זנוביה" בפסטיבל "Roots Of Art". לראשונה - השמות המובילים בז'אנר על במה אחת
הצמד "זנוביה" בפסטיבל "Roots Of Art". לראשונה - השמות המובילים בז'אנר על במה אחתצילום: מגד גוזני

"Roots Of Art" שהתקיים אמש (שבת) במועדון "האומן 17" בתל אביב, הוא הפסטיבל הראשון בישראל של מוזיקת שוליים פלסטינית. הפסטיבל הוא יוזמה של אלפרד סוסו וג'ליל דביט, שני יזמים מרמלה. כשעתיים לאחר פתיחת הדלתות, מאות צעירות וצעירים כבר עמדו ברחבת המועדון. אז הוחשכה התאורה ועל המסך הענק התקיימה מעין בדיקת נוכחות אלטרנטיבית. בכל פעם נכתב שם של יישוב הקהל הריע לעיר שהוא מייצג. נצרת, חיפה ועילבון. כן, חיפה ונצרת הן שתי הערים החשובות ביותר במוזיקה הערבית־מקומית כעת. חיפה מייצגת את המוזיקה האלקטרונית ואת חיי הלילה. נצרת את המוזיקה האינדי־פופית. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ