"האנושי, הרגשי והאינטלקטואלי כבר לא נמצאים בשירי פופ"

דיוויד תומאס, מייסד "פר אובו" שנחשבת לאחת מלהקות הרוק האוונגרדי המשפיעות בעולם, יודע שהוא רואה את העולם אחרת משאר המין האנושי. בראיון לקראת הופעה ראשונה בישראל הוא נזכר שכבר רצה להופיע כאן תחת מטחי טילים ומסביר למה היה מעדיף למכור ציוד משרדי על לעשות מוזיקה

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים6
דיוויד תומאס מ"פר אובו". "בתור מקום שאף פעם לא הייתי בו, אני מחבב את ישראל"
דיוויד תומאס מ"פר אובו". "בתור מקום שאף פעם לא הייתי בו, אני מחבב את ישראל"צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של "פר אובו"

מה שהכי כיף בלראיין את דיוויד תומאס, המייסד, הסולן, המנהיג והחבר המקורי היחיד בלהקת האוונגרד "פר אובו" שתופיע לראשונה בישראל בבארבי בתל אביב ב–15 בספטמבר, זה שטון הדיבור שלו והתוכן של דבריו זהים לחלוטין למוזיקה של הלהקה שלו. הוא מסוג הסולנים־פילוסופים שההרכב שלהם תמיד משתנה סביבם (כמו ג'ון ליידון, מארק אי. סמית' ז״ל או אל יורגנסן) וכל הזמן נשמע כאילו אתה מעצבן אותו או שאין לו סבלנות אליך כי אתה משעמם וצפוי. אבל בה בעת, דרך חוסר החשק לכאורה לטרוח לתקשר, הוא מסביר באריכות איך הוא רואה דברים. הוא יודע שהוא רואה אותם אחרת מרוב המין האנושי, עושה את עצמו שזה ממש לא ביג דיל ויצא ככה במקרה, אבל בין השורות מלא בתשוקה להסביר ולהבין עוד, יותר. ככה בדיוק נשמעת "פר אובו".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ