ככה בונים מותג: איך הופכים את עומר אדם לדבר שהוא הרבה יותר ממוזיקה - מוזיקה - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ככה בונים מותג: איך הופכים את עומר אדם לדבר שהוא הרבה יותר ממוזיקה

לכתבה
עומר אדם. הרבה יותר ממוזיקהפיני סילוק

הנונשלנטיות? החמקמקות? המוזיקה? לנסות לעמוד על מרכיבי ההצלחה של עומר אדם זה כמו לנסות להבין מה הופך חתול מסוים לוויראלי. אי אפשר באמת להבין. אז ניסינו להתחקות אחרי האופן שבו נבנה המותג הכל־ישראלי הזה, שטיק יחצני אחרי שטיק

102תגובות

1. שלום, עופר מנחם? רציתי לבדוק איתך אפשרות לראיון עם עומר אדם. ״אנחנו לא מתראיינים ולא משתפים פעולה״. למה לא? ״אנחנו לא צריכים את זה, זה לא תורם בכלום״. אבל אתה היח"צן שלו. בשביל מה הוא צריך יח"צן? ״כבר לא מתראיינים היום. נטע ברזילי לא מתראיינת, דודו אהרון לא מתראיין. יש אינסטגרם, יש פייסבוק, בשביל מה להתראיין ושמישהו יתן לך איזו כותרת שהוא רוצה?״ אז מה אתה מציע לעיתונאים לעשות? ״תחפשו עבודה אחרת״. ולא יהיו כתבות על עומר אדם? ״אפילו להופעות אנחנו לא מזמינים עיתונאים, לפעמים עיתונאים מצליחים להשיג כרטיס ואז כותבים על המופע. אפילו בקמפיין לבזק הוא לא התראיין, למרות שזה היה בחוזה. רק גידי גוב...

הרשמה לניוזלטר

מחוברים לעולם התרבות, הבידור והפנאי? הירשמו כעת לעדכון היומי

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות