השופטת אמרה זה לא תיאטרון כאן ולא קרקס. אז אמרה

מאמציה של קק"ל לפנות משפחה פלסטינית מבית בכפר סילוואן נהפכו ליצירת מחאה אופראית המבוססת על פרוטוקולים מבית המשפט. המלחין, אורי עגנון, מסביר למה בניגוד למאבקים רבים אחרים המאבק הזה יכול להצליח

ניר חסון
ניר חסון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
היצירה "אפוטרופוס — אורטוריה במעמד צד אחד". הוצגה ביום שלישי שעבר על מדרגות בית קק"ל בירושלים
היצירה "אפוטרופוס — אורטוריה במעמד צד אחד". הוצגה ביום שלישי שעבר על מדרגות בית קק"ל בירושליםצילום: אורן בן חקון

"אפוטרופוס — אורטוריה במעמד צד אחד", יצירת מחאה אופראית יוצאת דופן שכתב המלחין והאקטיביסט, אורי עגנון, הועלתה בשבוע שעבר פעמיים ללא תיאום או בקשת רשות בפתח משרדי קרן קיימת לישראל בירושלים ובתל אביב. היצירה מספרת על מאמציה של קק"ל ביחד עם עמותת הימין אלע"ד לפנות משפחה פלסטינית מבית בסילוואן. המאמצים, שנמשכים 25 שנה, הולידו שורה של אירועים משפטיים קפקאיים. היצירה מורכבת מפרוטוקולים של בתי משפט, ועדות הכנסת וציטוטים מלשון החוק וכן קטעים מהתנ"ך העוסקים בפרשת גזלת כרם נבות. חמש שחקניות ושחקן מגלמים את המלך אחאב ואשתו איזבל אבל גם את עורכי הדין, אנשי אלע"ד, קק"ל, האופטרופוס והפוליטיקאים.

תגובות