לריקי גל יש מופע חדש, תפקיד גדול ב"מאמי" וסיפור חיים שלא תוכלו להפסיק לקרוא

בגיל 69 ריקי גל מרגישה שהיא זמרת טובה מכפי שהיתה אי פעם. בראיון עמה היא מסבירה מדוע התחילה לספר בהופעות, כבר לפני 25 שנה, על התקיפה המינית שעברה בילדותה, נזכרת בשנותיה כגרופי, מתארת איך הפכה בין לילה מזמרת בלהקה חסידית לרוקרית פרועה ומגלה מי הרס לה את הקול

בן שלו
בן שלו
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ריקי גל
ריקי גל. אין בי הרס עצמיצילום: מאיר כהן

נדרשה לריקי גל בערך חצי שעה כדי לשחרר את ההופעה מהמהוגנות המכופתרת של קריית מגדלי הזכוכית ברמת החיל בתל אביב. זה קרה בזכות שילוב של כמה גורמים: הליבה הסוערת שלה עצמה, אבל גם הלהקה הטובה שהופיעה איתה, והמטען הכבד של השיר שבו התחולל השינוי, "ילד אסור ילד מותר", ולא פחות חשוב – המעריצה שישבה באחד השולחנות הסמוכים לבמה. כבר לא צעירה מאוד, רזה וגבוהה, בתספורת קצוצה, היא נראתה כמו שילוב בין שינייד אוקונור לדולורס או'ריורדן, הסולנית של "הקרנבריז". היא חרגה בבירור מקוד ההתנהגות המאופק שנהוג במועדונים מסוגו של הזאפה. ב"ילד אסור ילד מותר" היא עדיין ישבה אל השולחן – מאוחר יותר קמה לרקוד – אבל היא זזה בכיסא שלה, העיניים שלה ברקו והיא הניפה את הידיים וטילטלה אותן כמו מישהי שנמצאת בהופעת מטאל. יד ימין שלה, עם אצבע אחת זקורה, שוגרה שוב ושוב בכיוונה של גל, שהגיבה למחווה בתנועה זהה עד שהאצבעות של שתי הנשים כמעט נגעו זו בזו. "אני לא כאן כדי להתבדר", שידרה האשה קצוצת השיער לגל ללא מלים. "תודה יקירתי, אני לא כאן כדי לבדר", השיבה גל לאשה, אף היא ללא מלים.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ