חיה צ'רנובין: "אחד המלחינים הנערצים עלי היה רוצח, אז שאני לא אקשיב לו?"

למרות הצלחתה בעולם, בישראל בקושי מנגנים את יצירותיה של חיה צ'רנובין. עם עליית אופרה חדשה שלה בברלין, מסבירה מי שיצירותיה תוארו כהפניית עורף למוסכמות, מדוע העתיד שייך למלחינות ולמה גם ל"מלחינים ענקיים שהם נבלות" מגיעה הזדמנות שנייה

ליאור סורוקה - צרובה
ברלין
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
חיה צ'רנובין. "במוזיקה יש משהו קשה או כואב"
ליאור סורוקה - צרובה
ברלין

במבט ראשון לא הייתי בטוח שאני רואה טוב. ניקיתי את עדשות המשקפיים ואימצתי את העיניים. אכן, גיטרה חשמלית, באופרה. הצלילים האלקטרוניים עטפו את אולם הדוטישה אופר ברלין וסובבתי את ראשי כדי להבין מהיכן מגיחים הרחשים. האחראית ליצירה הייחודית הזו היא המלחינה הישראלית לשעבר, חיה צ'רנובין, שהאופרה החדשה שלה, Heart Chamber — An inquiry about love (חדר הלב — חקירה של אהבה), עלתה בחודש שעבר בבכורה בברלין.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ