כמעט בן לילה היא הפכה לאחת הלהקות הגדולות בעולם

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מימין: באק, מילס, סטייפ וברי. Losing My Religion עיצב במידה לא מבוטלת את דמותו של הרוק הישראלי בשנות ה-90 — אסוציאציה שפוגעת בהנאה מהשיר
מימין: באק, מילס, סטייפ וברי. Losing My Religion עיצב במידה לא מבוטלת את דמותו של הרוק הישראלי בשנות ה-90 — אסוציאציה שפוגעת בהנאה מהשירצילום: COURTESY OF NETFLIX/NETFLIX
בן שלו
בן שלו
בן שלו
בן שלו

העולם מתמוטט פעמיים באלבום הזה, ובכל פעם שזה קורה האצבע נשלחת מיד אל הרדיו. הפעם הראשונה היא ממש בתחילת האלבום, כאשר בשורות הראשונות של השיר "רדיו סונג" שר מייקל סטייפ The world is collapsing around our ears.

קריסת העולם השנייה מתרחשת באמצע האלבום, בשיר Belong. הפעם סטייפ לא שר, הוא מדבר. זה שיר שהוא סיפור קצר, משובץ בשירה/יללה שפותחת אוקיינוס של רגש נטול מילים. זה מתחיל כך: "The world collapsed early Sunday morning / She got up from the kitchen table / Folded the newspaper and silenced the radio". בשיר הראשון התגובה האינסטינקטיבית לקריסת העולם היא הדלקתו של הרדיו; בשיר השני זאת הפעולה ההפוכה — כיבוי המכשיר. כך או כך, הרדיו הוא ישות נוכחת מאוד ב־Out of time, אלבומה השביעי של R.E.M שבסוף השבוע שעבר מלאו 30 שנה ליציאתו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ