אניה בוקשטיין: "כל אישה חווה אחרת את השנה הראשונה של האימהות. אותי השנה הזו טילטלה"

שלוש שנים אחרי שילדה את בתה, אניה בוקשטיין משיקה סינגל ראשון מאלבום עתידי ומספרת על הילדה שעלתה מרוסיה ושנים אחר כך בחרה להתעלם מסערת "קאקדילה", על המפלט מהאימהות שמצאה במרתף של היכל התרבות, על הגברים הפוגעניים שגרמו לה להתרחק מעולם התיאטרון, ועל הדרך שבה החזירה לעצמה את השליטה בחיים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אניה בוקשטיין
אניה בוקשטיין. "תמיד הרגשתי כמו ציפור עבור עצמי"צילום: שי פרנקו, גבות: מושיקו טקו, שיער: שי הללי, סטיילינג: מור בל, איפור: אדם משאלי
בן שלו
בן שלו

אניה בוקשטיין היתה זקוקה לפסנתר שלה אולי יותר מכפי שנזקקה לו אי פעם. אבל הפסנתר לא היה שם, בדירה החדשה שאליה עברה לפני כשלוש שנים עם בעלה ובתה התינוקת. הוא נשאר בדירה הקודמת שבה גרו. היתה לכך סיבה טובה. "זה היה פסנתר גמור. פסנתר רוסי גמור. הובלה היתה רוצחת אותו", אומרת בוקשטיין. בלי הפסנתר הגמור שלה, היא עצמה הרגישה גמורה. "השנה הראשונה אחרי הלידה היא מטלטלת מכל בחינה. דברים שהיו ברורים מאליהם נלקחים ממך", אומרת בוקשטיין. ללא פסנתר היא הרגישה שנגזלת ממנה גם האפשרות להביע את עצמה ולעבד באמצעות הכתיבה והמוזיקה את מה שעובר עליה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ