בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פופ

שר לויד יורה לכל הכיוונים

אח עבריין, אבא אלכוהוליסט ופה גדול. לזמרת הבריטית היו כל המרכיבים להיהפך לכוכבת פופ מסוג אחר. אולי זה יקרה באלבום הבא שלה

תגובות

חברת התקליטים של שר לויד מנסה להציג אותה כלילי אלן חדשה: שילוב של פה גדול ואצבע קלה על הטוויטר, צבעוניות מופרזת וטוויסט מתחכם ועדכני על נוסחת הפופ השבלוני שיוצאי ה"אקס-פקטור" נוהגים לייצר.

האלבום הראשון של לויד, "Sticks + Stones", יוצא כעת, שנה אחרי שהיתה מועמדת מובילה בתחרות הכשרונות הבריטית, נהפכה לבת טיפוחה של השופטת שריל קול, והגיעה בסופו של דבר למקום הרביעי. להבדיל מלילי אלן, שהגיעה מרקע מקושר ונוח וסיפקה ברצון לתקשורת אנקדוטות על עבר קרימינלי לטובת יצירת אמינות של אחת מהשכונה, במקרה של לויד התקשורת היא זו שדיווחה על אבא אלכוהוליסט, אח עם רקורד של 50 ביקורים בבתי משפט בעקבות תגרות והתמכרות לדבק מגע, ועוד שלל תקריות אגרופים שבהן היו מעורבים בני המשפחה המורחבת, כולל לויד עצמה.

גטי אימג`ס

עם סיפור רקע היישר מתוך סרט מוקדם של ג'ון ווטרס וחיבה לסגנון הגריים - הווריאציה הבריטית של ההיפ-הופ - ללויד היה פונטציאל להיהפך לכוכבת פופ מסוג אחר. אלא שהאישיות של לויד התאיידה בחלקים גדולים של דיסק הבכורה שלה, שהפיקו יצרני להיטים מקצוענים כמו רדוואן ומקס מרטין, מבית בריטני ספירס וליידי גאגא. האלבום פשוט יורה לכל הכיוונים: לויד היא פעם גרסת ערוץ הופ של הדאבסטפ הפופי של קייטי בי, פעם משכפלת את ריהאנה עם אר-אנ'-בי מלוטש ופעם מקבלת טיפול נוסח הדאנס של ה"בלאק אייד פיז". בין לבין היא גם קצת לילי אלן, גוון סטפני וניקי מינאז.

בסינגל הראשון שנבחר להציג את לויד מחוץ למסגרת האקס-פקטור "סוואגר ג'אגר", היא סוגרת חשבונות עם ה"הייטרז", ומזמינה את אלה שלא סובלים אותה להתחפף, עם שילוב של ראפ מצועצע ופופ-טראנס. באסטה ריימז הצטרף אל לויד בשיר "גרואו אפ", ולא הותיר רושם טוב במיוחד. "Over the Moon" משלב פופ טינייג'רי נוסח מיילי סיירוס עם דאבסטפ.

אחרי שבריטני ספירס כבר הביאה השנה את הז'אנר לפופ, וג'סטין ביבר הכריז על כוונתו להקליט אלבום בהשפעת הז'אנר בשנה הבאה, לויד מכינה את הקרקע להפיכת ז'אנר הבאסים המבעבעים למוסיקת ג'ימבורי באופן רשמי. השיר הזה, לצד קטע נוסף בדיסק, "דאב און דה טרק", זיכה את לויד בקמפיין ויראלי פופולארי ביו-טיוב שיצא בקריאה "אל תתנו לשר לויד להרוס את הדאבסטפ" בצירוף קליפ ששילב תמונות של לויד עם תמונה מזרת אימה של יוזף פריצל האוסטרי. אבל הרקע של לויד כראפרית הופך את "דאב און דה טרק" להרבה פחות נורא, עם אירוח של כמה אם-סיז לצד הראפ של לויד.

אבל אם תיווך הדאבסטפ לחטיבות הביניים יכול להתקבל בהבנה, בטיפול שנותנת לויד לננה צ'רי הבדיחה היא כבר על חשבונה. הניסיון לנתב את האנרגיות של אחת ממלכות הקול של הפופ הבריטי ברגע השיא שלה, "Buffalo Stance" מסוף שנות ה-80, מעקר את השיר מכל מה שעשה אותו מוצלח בסיבוב הראשון. בגרסה של לויד השיר נקרא "Playa Boi" בהפקת ניאו-אייטיזית והגשה שכמו מדמיינת מחדש את השיר בפרק של "Glee". בשיר האחרון בדיסק, "End Up Here", כשלויד שוב חוזרת להישמע כמו ריהאנה, היא שרה בשורות האחרונות "לא רציתי לגמור ככה", ואי אפשר שלא לתהות לגבי כוונותיה. *

שר לויד - "Stones & Sticks" (Syco)



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו